Вход



Регистрация | Забыли свой пароль?

Новые пользователи


эльмира галиева

ян мохов

Альберт Черепащук

Лили Ткаленко

У вас нет незаконченных или неотправленных писем. У вас нет незаконченных или неотправленных писем.

Turn The Tables Saliva



При желании вы можете слушать Turn The Tables онлайн, либо скачать в mp3 от Saliva. Так же мы стараемся делать доступными тексты произведений и их видео клипы.

Исполнитель песни: Saliva

Название: Turn The Tables

Продолжительность файла mp3: 04:23

Когда добавлен: 2014-09-06

Просмотров: 226

Рейтинг песни: 0



Хочу скачать

Ещё песни исполнителя Saliva


Текст песни:

Yeah, we comin' now.
Come on.
Uhhh...
yeah, that's right.
Yo, we puttin' it down.

It's like a family in here, we're just a little disabled.
Puttin' it down, we lay ‘em out on a table.
Who's in the house? The brothers in the house.
Gotta turn it out, let them know what we about.

Kinda like Cain and Abel, a bit unstable.
Don't break the frame, break the whole damn table.
How we shut it down? We give them a blast,
We'll keep it real, put the shoes in their ass.

Get the tables.
Get the tables.
Get the tables.
Get the tables!

Get the tables.
As soon as you realize that you can never survive,
And when you cross us, you're gonna get the tables.
It’s called getting it live (Get the tables),
Until the end of time (Get the tables),
And you can never survive (Get the tables).

Hypnotised in a trance, gotta make them dance.
Jump in the pit and now throw up your hands.
Havin' a party, we blast on the mics,
Spittin' lyrics from my tongue and bringin' the hype.

The door's wide open, do you dare to come in?
Battle with the boys, mess with us, we're the same.
So who's up next as we gather 'round the table?
Lay your ass flat, let you know what we're about.

Get the tables.
Get the tables.
Get the tables.
Get the tables!

Get the tables.
As soon as you realize that you can never survive,
And when you cross us, you're gonna get the tables.
It’s called getting it live (Get the tables),
Until the end of time (Get the tables),
And you can never survive (Get the tables).

Get the tables.
Get the tables.
Get the tables.
Get the tables!

Get the tables.
As soon as you realize that you can never survive.
And when you cross us, you're gonna get the tables.
It’s called getting it live (Get the tables),
Until the end of time (Get the tables),
And you can never survive (Get the tables).

Get the tables.
As soon as you realize that you can never survive,
And when you cross us, you're gonna get the tables.

As soon as you realize that you can never survive,
And when you cross us, you're gonna get the tables.
It’s called getting it live (Get the tables),
Until the end of time (Get the tables),
And you can never survive (Get the tables).



Фильмы:

WWF Forceable Entry - Turn The Tables (Dudley Boyz)



Комментарии:

Добавление комментария



Проверочный код: